کسب درآمد از تدریس گیتار در فضای مجازی
نوشته شده توسط : درآمد برتر

کسب درآمد از آموزش گیتار

هیج کس از تاثیر موسیقی بر زندگی بی خبر نیست چرا که روزانه به گوش دادن موسیقی چه در مسیر رفت و آمد به سر کار و چه محل تحصیل و... می پردازیم. جالب است بدانید که اکثر افراد جامعه تمایل دارند تا حداقل یک ساز را یاد بگیرند ولی به خاطر مشغله های کاری و زندگی از یادگیری ساز مورد علاقه اشان بی نصیب هستند. گیتار یکی از سازهای محبوب در بین جوانان و نوجوانان و موسیقی دوستان است.

یکی از راه های کسب درآمد از موسیقی، آموزش آن به مخاطبان بیشمارش است. تدریس موسیقی را خیلی‌ها ساده‌ترین راه کسب درآمد از موسیقی می‌دانند البته باید بگوییم که اگر همزمان عاشق موسیقی و تدریس نباشید، این کار اصلا برایتان ساده نخواهد بود. خیلی‌ها اعتقاد دارند که آموزش دادن یک ساز موسیقی که در آن حرفه‌ای هستند، شیرین‌ترین تجربه زندگیشان بوده است.

از راه های مختلف می توان به آموزش هنر خود در نوازندگی بپردازید و کسب درآمد داشته باشید. افرادی که علاقه مند به موسیقی و کسب درآمد از طریق آموزش آن هستند این فرصت را از دست ندهند.

در ادامه این مطلب از سایت درآمد برتر به شما راهکارهای مهم و اولیه ای را خواهیم گفت تا شما را در مسیر رسیدن به هدفتان که همان کسب درآمد از طریق آموزش موسیقی است کمک نماید.

 

 

چرا باید از موسیقی کسب درآمد کنیم؟

قبل از این ‎که به موضوع کسب درآمد از موسیقی بپردازیم، بهتر است با مفهوم اصلی کسب‌ و‎ کار آشنا شویم. کسب ‌و کار به منظور فراهم کردن نیازی از افراد جامعه تشکیل می ‌‎شود. کسانی که کاری را آغاز می‌کنند ممکن است یک نفر باشد و یا مجموعه‌ای از افراد. هدف یک کسب ‌وکار این است که هم صاحبان آن به سود برسند و هم در کنار آن، نیاز مردم را رفع کنند.

جوکر (هیث لجر) در فیلم شوالیه تاریکی می‌گفت: اگر در کاری تخصصی داری، هیچ‎ وقت آن را به صورت ارزان و یا رایگان در خدمت بقیه افراد قرار نده! شغل شما، تخصص شما، موسیقی است پس لازم است مهارت‌هایی را یاد بگیرید تا به وسیله‌ی آن خدمات‌تان را بهتر به مخاطب‌تان عرضه کنید. موسیقی بیزینس شماست و قرار است از طریق آن به درآمد برسید. اگر شما هم مثل میلیون‌ها انسان دیگر، فکر می‌کنید که تخصص شما، یعنی موسیقی، قرار است هم حال دلتان را خوب کند و هم به درآمد بالایی برسید.

 

 

دوره های آنلاین یا کلاس های حضوری؟

دروس موسیقی آنلاین برخلاف یادگیری از کتاب یا CD ، می توانند یک تجربه صوتی و تصویری شبیه به یک کلاس حضوری داشته باشند. بسیاری ازدروس آنلاین علاوه بر راحت تر بودن  از کلاس های موسیقی سنتی نیز هزینه کمتری دارند.

آموزش های خود  را می توان در هر زمان به پایان رساند و آنها را برای افرادی که دارای برنامه هایی طاقت فرسا یا غیرمعمول هستند ، جذاب کرد.

حتی هنگامی که زمان رفت و آمد در کلاس کم می شود ، ترتیب جلسات زنده نیز ساده تر خواهد بود ، و این باعث می شود که درس های موسیقی آنلاین برای خانواده های شلوغ جذاب باشد. بعضی ازدروس آنلاین نیز می توانند تا زمانی که دانش آموز احساس راحتی کند ، بدون هیچ هزینه اضافی تکرار شود و برخی دیگر نیز قابل ثبت هستند تا دانش آموز بتواند بعداً درس را مرور کند.

 

 

مزایای ایجاد دوره های آنلاین آموزش گیتار

برگزاری دوره های انلاین نسبت به حضوری از مزیت هایی برخوردار است که صرفا چند تا از مزیت های آن را در حد عنوان اشاره می کنیم.

  • در دسترس بودن آنلاین ، مشتریانی را از سراسر جهان به ارمغان می آورد.
  • از یک دوره آنلاین استفاده کنید تا مشتریان را به سمت کالاهای دیگر خود هدایت کنید.
  • با فروش مجدد همان دوره آنلاین به طور مداوم ، درآمد منفعل ایجاد کنید

برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم این مقاله جامع را مطالعه کنید: کسب درآمد از آموزش اینترنتی

 

از چه راه هایی می توانم برای آموزش گیتار هنرجو جذب کنم؟

برای برگزاری کلاس های آموزشی به صورت آنلاین، مهم است که بتوانید هنرجو جذب کنید. یا حتی اگر قصد برگزاری کلاس حضوری به صورت خصوصی را دارید باز هم لازم است تا به فکر جذب هنرجو باشید.

راه های مختلفی برای جذب هنرجو وجود دارد که به بعضی از مهم ترین آن ها اشاره می کنیم و توضیحاتی را می گوییم. شما می توانید از این راه ها برای جذب هنرجو استفاده نمایید.

 

جذب هنرجو به وسیله‌ی اینستاگرام (قدرت اینستاگرام را دست کم نگیرید!)

اینستاگرام، این‎‌روزها به پرمخاطب‌ترین شبکه‌ی اجتماعی دنیا تبدیل شده است و این بهترین فرصت است که خودتان را در آن معرفی کنید. مطمئنا همه‎‌ی افراد حداقل یک اکانت اینستاگرام دارند؛ شما هم همین‌طور؛ اما بهتر است که اکانت خودتان را تبدیل به اکانت Business و یا Creator کنید. سپس به تولید محتوا در آن بپردازید تا شناخته‌تر شوید.

پس از مدتی ‎می‌ توانید دموی آهنگ‌ های ‎تان را در صفحه ‌تان بگذارید و اعلام کنید که قصد فروش و البته آموزش آن‌ها را دارید. مطمئنا از بین مخاطبان‌تان کسانی هستند که پیگیر شما هستند و یا می‌خواهند از هنر موسیقی شما چیزی یاد بگیرند.

یادتان باشد که برای این‌کار نیاز است تا با مفهوم دیجیتال مارکتینگ آشنایی نسبی داشته باشید. در آینده‌رای نه‌رچندان‌دور، فروش محصولات و یا خدمات در این شبکه‌ی اجتماعی، پررونق‌تر خواهد شد. از همین امروز بر روی کسب درآمد از موسیقی به وسیله‌ی اینستاگرام، حساب ویژه‌ای باز کنید.

 

تبلیغات در محیط های مختلف

چاپ کارت ویزیت، وبلاگ زدن، تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی، درج آگهی در دایرکتوری‌های رایگان تبلیغاتی، برگزاری وبینار رایگان در ایوند و ایسمینار از دیگر روش‌های پیدا کردن شاگرد خصوصی محسوب می‌شوند که می‌توانید با کمی فعالیت، علاقمندان این حوزه را به خود جلب کنید.

 

طراحی سایت

یکی از بهترین گزینه ها برای معرفی خود و تبلیغ کارهایتان طراحی سایت است. می توانید خودتان یا با  کمک دیگران سایت شخصی خودتان را ایجاد کنید و آهنگ هایی را که ساخته اید به نمایش بگذارید. این کار باعث می شود تا هم از شنیدن هنر شما لذت ببرند و هم به یادگیری هنر شما جذب شوند و این یعنی کسب درآمد برای شما.

 

 

پیشنهاد ما

در این مطلب از سایت درآمد برتر، نکات اولیه ای را در ارتباط با کسب درآمد از آموزش گیتار یاد گرفتید که می توانید با توجه به آن ها کار خودتان را آغاز کنید. به عبارتی می توانید استارت کسب ثروت از دانشتان را بزنید. اما همه چیز محدود به این نکات نمی شود. هر چه نکات بیشتری را بدانید بیشتر به کسب درآمد می پردازید.

اگر می خواهید همه نکات را بدانید و آن ها را بیاموزید پیشنهاد ما به شما شرکت در دوره تبدیل دانش به ثروت است. تنها ظرف چند هفته خواهید آموخت که مسیر رسیدن به ثروت از طریق دانشتان چقدر ساده است و با خیالی راحت در این مسیر قدم بردارید و به ثروت برسید.





:: برچسب‌ها: کسب درآمد , آموزش مجازی , آموزش گیتار , گیتار , موسیقی ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: